• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

NET A PORTER

Лукс, подбран с намерение. От стартирането си през 2000 г. NET-A-PORTER промени начина, по който жените възприемат модата от висок клас. Като част от LuxExperience, групата, която се ориентира към цифровите технологии и е водеща в сферата на луксозните стоки, NET-A-PORTER съчетава търговията с редакционната дейност, обслужването със стила. Това е нещо повече от платформа за мода - това е пълноценна дестинация за начин на живот.

Чрез PORTER, тяхната награждавана редакционна вертикала, клиентите получават нещо повече от тенденции: те откриват силни истории, стайлинг опит и вдъхновяващи профили на забележителни жени. Зад кулисите NET-A-PORTER изгражда дълбоки взаимоотношения с най-лоялните си клиенти, известни като EIP, чрез привилегии само за покани и специална подкрепа за лично пазаруване.

С оглед на устойчивото развитие, инициативи като NET SUSTAIN, Repair & Rewear и партньорството Reflaunt улесняват клиентите да пазаруват съзнателно, без да правят компромис с лукса. От вечни икони до новопоявяващи се марки, NET-A-PORTER продължава да определя как изглежда и се усеща съвременният лукс.