Сладко-горчива история за поражение и победа. След неуспешни опити през 90-те години, когато Nike се опитва да проникне на новия пазар, Рийз Форбс, Джино Янучи, Ричард Мълдър и Дани Супа, професионален отбор по скейт, идват да спасят името Nike в началото на новото хилядолетие. Те създават маратонки, които ще спечелят както скейт общността, така и широката публика от любители на маратонките. Моделът е базиран на класическия баскетболен Dunks на дизайнера Питър Мур. Новата технология, използвана тук, е Zoom Air на петата на обувката, както и голям подплатен език за по-голям комфорт. И накрая, Nike предлага удобни маратонки за скейт. Решението на хилядолетието е моделът да бъде пуснат на пазара в ограничен брой само в ексклузивни магазини. Този стратегически ход отприщи невероятна шумотевица, която доведе до безкрайни опашки, които по изключение прераснаха в бунт.