• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Облекло Gucci

Някои хора са големи почитатели на дизайна на Gucci с характерния за тях модел, но има и такива, които го ненавиждат. Броят на хейтърите обаче е без значение за огромна модна икона като Gucci. Марката е синоним на лукс и се счита за една от най-ценните и желани модни марки в световен мащаб. Нейните продукти често се възприемат като символи на статуса и инвестиции във вечен стил. Премиум марките са търсен и често срещан сътрудник. Adidas е един от дългогодишните партньори на Gucci и продължава да работи заедно дори след пускането на силно критикувания пуловер Baclava. Голяма част от дрехите им всъщност се смятат за расистки, но марката твърди, че подкрепя всички еднакво. Освен с adidas, Gucci си сътрудничи с противоречива Balenciaga, CDG или компанията XBOX. Емблематичните дизайни на Gucci са много популярни на пазара на фалшификати. Закупуването на Gucci Тениска за 40 долара е сделка, която не всеки има силата да откаже. Оригиналната колекция от дрехи включва всичко - от якета през палта до популярни аксесоари. Най-скъпият колан на Gucci Стюарт Хюз е продаден за 250 000 долара и е най-скъпият предмет на Gucci, продаван някога.

FS SNA - C - BG
Gucci

Gucci е една от най-престижните и влиятелни луксозни модни марки в света, известна със своя отличителен дизайн, качествена изработка и богато италианско наследство. Тя е основана през 1921 г. от Guccio Gucci във Флоренция, Италия. Започва като малка компания за кожени изделия и багаж. Той се разпознава веднага по логото с двойно G (GG), което представлява инициалите на основателя Guccio Gucci. Това лого и други характерни мотиви, като зелената и червената ивица, са се превърнали в синоним на марката. Предлагат артикули като чанти, обувки, парфюми или емблематичните коланиGucci . Може би не сте знаели, че Gucci е участвал в различни благотворителни дейности, включително в подкрепа на УНИЦЕФ, кампанията Chime for Change campaign и инициативи, насочени към насърчаване на равенството между половете и правата на децата. Що се отнася до партньорствата, Gucci си сътрудничи с противоречиви Balenciaga, CDG или компанията XBOX. Да имаш Gucci XBOX, който е гъвкав, не всеки може да си позволи и тъй като за 20-ия рожден ден на Gucci са проектирани само 100 конзоли, това е чудесна дългосрочна инвестиция. Ако се интересувате от историята на Gucci, би било чудесно да гледате филма "House of Gucci", който отразява действителната драма зад модната къща.