Вход
52 продукти

Кецове и обувки adidas Yeezy Yeezy Boost 350

Превъртете надолу
Превъртете надолу
Превъртете надолу

Yeezy Boost 350

Сътрудничеството между гиганта adidas и гениалния предприемач, музикант и моден дизайнер Кание Уест започва през 2013 г. И то изненада обществеността. Особено след като г-н Уест наскоро работи с Nike по проекта Air YEEZY. Тази промяна на предизвика голям интерес, привличайки вниманието на новопоявилата се марка. През юни 2015 г. първите YEEZY 350s в земни тонове "костенурка гълъб" видяха бял свят. Тяхната плетена, Primeknit горна част и иновативната технология BOOST предоставят маратонка, която ще искате да носите във фитнеса и на срещи. Да, перфектната обувка. Това е най-успешният модел в серията adidas YEEZY. И освен това са невероятно удобни. Два месеца след първата версия излезе нов изцяло черен модел в "пиратско черно", а към края на същата година излязоха още две цветови комбинации - "moonrock" и "oxford tan". Кание Уест е световен законодател на тенденциите, а модата, която създава и произвежда, винаги е на най-високо ниво. И това може да се види в сътрудничеството му с adidas. Новият модел 380 BOOST AKA YEEZY 350 V3 ще бъде пуснат на пазара през 2021 г., а любителите на маратонки не могат да се сетят за нищо друго.

adidas Yeezy

Yeezy е популярна модна марка, създадена в сътрудничество между американския рапър, продуцент и моден дизайнер Кание Уест и гиганта за спортно облекло adidas. Основана през 2015 г., марката Yeezy се превърна в значим играч в света на модата, особено в сферата на уличното облекло и маратонките. Противоречията са основна тема в сътрудничеството adidas x Kanye. Американският рапър предизвика много драма със своите мнения и изказвания. За негово щастие това не променя факта, че е създал нещо, което може да се нарече империя на маратонките. Двамата са създали успешни линии за обувки и дрехи, които се харесват на милиони хора по света. Йе е майстор на вниманието. Той просто знае как да го получи. Представял е колекциите си в различни формати, включително дефилета, представления и мултимедийни презентации. Тези събития често предизвикват голямо медийно внимание и дискусии в модната индустрия. Трябва да кажем, че понякога това е попадение, а понякога - пропуск. Въпреки това дизайните на марката са повлияли на модните тенденции, като елементи като неутрални цветови палитри, големи силуети и маратонки са станали популярни в индустрията.