Вход

Nike

Приобщаването, устойчивостта и непрестанните иновации са понятия, които са залегнали в ДНК-то на марката. Разбира се, заедно с чудесен дизайн. Nike е световен гигант, който е успял да завладее почти 30% от целия пазар на спортно оборудване.

Това е една от най-големите и стабилни компании, на която се възхищава целият свят. Е, поне 150 милиона фенове в техния Instagram. Фил Найт и Бил Бауърман започват през 60-те години, тогава все още под името Синьо Ribbon Shoes, което запазват до 1971 г. Осем години по-късно те предлагат технологията Air, която на свой ред се оказва един от най-важните етапи. Пет години по-късно подписват договор с Майкъл Jordan за създаване на най-популярните силуети и в известен смисъл на пазара за препродажба. През 2004 г. те купуват марката Converse. От 2015 г. насам те обличат цялата НБА.

Nike никога не е преставал да вярва в спорта и неговата сила да извлича най-доброто от всеки. Ето защо те създадоха глобална общност Play, която помага на млади момичета да научат силата на движението и отборните спортове чрез местни спортни организации. Те много добре осъзнават въздействието на модната индустрия върху планетата: "За да защитим планетата, не чакаме решение, а го създаваме. За да защитим бъдещето на спорта, работата ни по темата "Планета" е насочена към въглеродните емисии, отпадъците, водата и химията."

Просто го направете!

Footshop