• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Облекло Pleasures

Pleasures стартира собствена линия мъжки облекла през 2015 г. в изскачащ магазин в Лос Анджелис, куриран от Едисън Чен. През 2016 г. компанията пусна колекцията си "Версия 4.0", вдъхновена от конкретен времеви период от 1994-1998 г. Черпейки вдъхновение от елементите на гръндж, метъл и пънк музиката, базираната в Лос Анджелис марка за улично облекло Pleasures предизвика истински фурор, когато изобрази предсмъртното писмо на Кърт Кобейн върху тениска. Въпреки че скептиците и гръндж ентусиастите остро осъдиха безчувствеността на младата марка, дръзкото решение катапултира PLEASURES до безпрецедентна слава и я постави на картата - както и на гърба на множество модни жертви. Облеклата на Pleasures провокират обществото като цяло. Колкото и противоречиво облекло да е само преходна мания, Pleasures показа, че все още е актуално. дрехите им варират от монотонни ризи, качулки и потници до по-ярки, сезонни настроения. Техният поглед към уличното облекло на висшата мода е свеж. Един поглед към страницата им и ще разберете какво имаме предвид. Влиянието на марката върху стрийтуеър културата е белязано не само от нейния отличителен и уникален подход към модата, но и от различните сътрудничества с марки като Dr. Martens, Puma, Converse или HUF.

Footshop-longterm-bg
Pleasures

Основателят на Pleasures Алекс Джеймс първоначално е работил като ИТ техник, но страстта му е била свързана с модната индустрия. Въпреки това той се възползва от шанса и създава модна марка, която се превръща в част от индустрията и сега може да бъде видяна върху Wiz khalifa, Playboi Carti, The Weekend или Kylie Jenner. Тази базирана в Лос Анджелис марка за улично облекло създава тежки графични дрехи и аксесоари, които черпят вдъхновение от носталгията по грънджа, метъла и пънк субкултурите на 90-те години на миналия век. Също като безброй други марки, Pleasures пуска сезонни стилове, които могат да помогнат на марката да запази своята актуалност през цялата година. Но Pleasures е нещо повече от марка за улично облекло от висок клас. Облеклото притежава определено грубо качество, което другите марки са склонни да пренебрегват. Pleasures остава верен на пънк корените си и изглежда, че продажбата не е в плановете му. Марката преживя и някои противоречия, когато пусна тениска, на която беше изобразено предсмъртното писмо на Кърт Кобейн. Хората го критикуваха остро, но марката оцеля и през този етап, което в крайна сметка затвърди позициите ѝ в стрийтсърфинг културата.

Queens-longterm-bg