• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Облекло Reebok

Подобно на много други марки за спортно облекло, Reebok си сътрудничи с известни личности, спортисти и дизайнери, за да създава колекции от ограничени бройки дрехи. Тези сътрудничества често водят до уникални и модерни линии облекла, които се харесват на по-широка аудитория. Облекло сътрудничеството с Виктория Бекъм заслужава внимание. В годината на пускането си на пазара продуктите от тази колекция бяха най-нашумелите от Reebok. Марката владее изкуството да съчетава ефективност и свободно време. Тя прегърна тенденцията за спортно облекло, като създаде стилни и удобни дрехи, които безпроблемно преминават от фитнеса към ежедневието. Това включва панталони за йога, анцузи, качулки и ежедневни маратонки, които съчетават мода и функционалност. Освен това марката следва тенденцията за връщане към миналото и празнува своето наследство, като преиздава класически и ретро облекла. Това включва емблематични спортни екипи, тениски с лого и маратонки във винтидж стил, които се харесват на търсачите на носталгия и феновете на ретро модата. Когато се върнем към партньорствата, спонсорствата и сътрудничеството, Reebok има партньорства със спортни лиги и организации за предоставяне на официално отборно облекло. Марката произвежда екипно облекло за различни спортове, включително униформи, фланелки и екипировка за феновете.

Footshop-longterm-bg
Reebok

Reebok е основана през 1958 г. в Англия, а името ѝ идва от африканската дума "rhebok", която е вид антилопа. Това уникално име отразява фокуса на марката върху скоростта и пъргавината. През 80-те години на миналия век Reebok се възползва от манията по фитнеса, като става лидер в производството на обувки за аеробика. Техният модел Freestyle, често в ярки цветове, стана емблематичен за фитнес класовете по целия свят. През 2005 г. Reebok е придобит от adidas Group, което позволява на Reebok да се възползва от ресурсите на adidas, като същевременно запазва идентичността на своята марка. Но марката невинаги е била в своя блясъкtest. Няколко десетилетия след създаването си компанията изпитва финансови затруднения. Пазарът не е лесен и се конкурира с марки като Nike или adidas, е като да бягаш маратон през целия си живот. Ако трябва да изброим всички спортни марки, които са направили съчетанието между мода и спорт, ще сме тук цяла вечност. За да запази актуалността си, през годините Reebok претърпя няколко обновявания на марката. Тези усилия целяха да се свържат с по-младите потребители, като същевременно запазят основната идентичност на компанията.

Разгледайте Reebok's throwbacks

Reebok'с разнообразна гама от силуети на маратонки, включително Club C, Classic Leather, или Zig Kinetica, предлага поглед към забележителното пътешествие на марката в света на обувките. Тези маратонки не само представят модата, но и въплъщават ценностите и стремежите на тези, които ги носят, превръщайки ги в трайни символи на стил и изпълнение. Независимо дали сте дългогодишен ентусиаст на Reebok, или новак в марката, има силует, който да ви говори, и всеки от тях има своя собствена уникална история, която да разкаже. Reebok Club C 85 се превърна в най-продаваната върната тенис обувка на марката, след като Reebok реши да я представи отново след известно време. Той носи една от най-привлекателните винтидж естетики на всички времена. Освен това тя привлича вниманието на известни марки, художници и дизайнери. Club C получи уникален дизайн в рамките на сътрудничеството с BAPE, Cardi B или National Geographic. Интересен факт е, че буквата "C" в Club C 85 означава "Champion" и това наистина е силует на champion. Още по-вълнуващ е споменатият модел Reebok Classic Leather . С тази обувка марката представя първата спортна обувка, изработена изцяло от кожа, като поставя нов стандарт за спортните обувки.