• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

OVO

В сферата на модата и културата OVO - October's Very Own - е емблематична марка, основана от музикалната сензация Дрейк и неговите творчески съюзници. OVO надхвърля границите на обикновената мода; това е глобален културен феномен. Нека да навлезем в същността на OVO. Създадена през 2011 г., OVO съчетава лукс с улично облекло, като се отличава с емблематичното си лого на сова, символизиращо мъдрост и мистерия. От качулките до шапките, логото на совата се е превърнало в синоним на марката, улавяйки уникалната улична култура на Торонто. Сътрудничеството на OVO с гиганти в бранша като Nike и Canada Goose създава лимитирани серии, изключително търсени артикули, които сливат уличната мода със стила от висок клас. OVO е нещо повече от модна марка - това е културен център за музика и изкуство. Синергията на марката с музиката на Дрейк и ежегодният OVO Fest в Торонто са пример за културното ѝ влияние. Бутиците на OVO вече обхващат големите градове по света, като пренасят уличната култура на Торонто в света, демонстрирайки нейната универсална привлекателност. OVO се отблагодарява на общността чрез благотворителни партньорства, с което засилва ангажимента си към своите корени. Със своето емблематично лого на сова OVO представлява начин на живот и глобално движение, което завладява публиката по целия свят. Това е вечна културна икона. OVO е нещо повече от мода; тя е емблема на артистичност, култура и автентичност.