• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Черно Reebok

Reebok е основана през 1958 г. в Англия, а името ѝ идва от африканската дума "rhebok", която е вид антилопа. Това уникално име отразява фокуса на марката върху скоростта и пъргавината. През 80-те години на миналия век Reebok се възползва от манията по фитнеса, като става лидер в производството на обувки за аеробика. Техният модел Freestyle, често в ярки цветове, стана емблематичен за фитнес класовете по целия свят. През 2005 г. Reebok е придобит от adidas Group, което позволява на Reebok да се възползва от ресурсите на adidas, като същевременно запазва идентичността на своята марка. Но марката невинаги е била в своя блясъкtest. Няколко десетилетия след създаването си компанията изпитва финансови затруднения. Пазарът не е лесен и се конкурира с марки като Nike или adidas, е като да бягаш маратон през целия си живот. Ако трябва да изброим всички спортни марки, които са направили съчетанието между мода и спорт, ще сме тук цяла вечност. За да запази актуалността си, през годините Reebok претърпя няколко обновявания на марката. Тези усилия целяха да се свържат с по-младите потребители, като същевременно запазят основната идентичност на компанията.

Footshop-longterm-bg
Reebok

Reebok е основана през 1958 г. в Англия, а името ѝ идва от африканската дума "rhebok", която е вид антилопа. Това уникално име отразява фокуса на марката върху скоростта и пъргавината. През 80-те години на миналия век Reebok се възползва от манията по фитнеса, като става лидер в производството на обувки за аеробика. Техният модел Freestyle, често в ярки цветове, стана емблематичен за фитнес класовете по целия свят. През 2005 г. Reebok е придобит от adidas Group, което позволява на Reebok да се възползва от ресурсите на adidas, като същевременно запазва идентичността на своята марка. Но марката невинаги е била в своя блясъкtest. Няколко десетилетия след създаването си компанията изпитва финансови затруднения. Пазарът не е лесен и се конкурира с марки като Nike или adidas, е като да бягаш маратон през целия си живот. Ако трябва да изброим всички спортни марки, които са направили съчетанието между мода и спорт, ще сме тук цяла вечност. За да запази актуалността си, през годините Reebok претърпя няколко обновявания на марката. Тези усилия целяха да се свържат с по-младите потребители, като същевременно запазят основната идентичност на компанията.

Queens-longterm-bg
Разгледайте Reebok's throwbacks

Reebok'с разнообразна гама от силуети на маратонки, включително Club C, Classic Leather, или Zig Kinetica, предлага поглед към забележителното пътешествие на марката в света на обувките. Тези маратонки не само представят модата, но и въплъщават ценностите и стремежите на тези, които ги носят, превръщайки ги в трайни символи на стил и изпълнение. Независимо дали сте дългогодишен ентусиаст на Reebok, или новак в марката, има силует, който да ви говори, и всеки от тях има своя собствена уникална история, която да разкаже. Reebok Club C 85 се превърна в най-продаваната върната тенис обувка на марката, след като Reebok реши да я представи отново след известно време. Той носи една от най-привлекателните винтидж естетики на всички времена. Освен това тя привлича вниманието на известни марки, художници и дизайнери. Club C получи уникален дизайн в рамките на сътрудничеството с BAPE, Cardi B или National Geographic. Интересен факт е, че буквата "C" в Club C 85 означава "Champion" и това наистина е силует на champion. Още по-вълнуващ е споменатият модел Reebok Classic Leather . С тази обувка марката представя първата спортна обувка, изработена изцяло от кожа, като поставя нов стандарт за спортните обувки.