• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Облекло Vans

Vans е известна с това, че съчетава естетиката на скейтборда и уличното облекло, създавайки уникална и универсална визия, която е популярна сред широк кръг модни ентусиасти. Емблематичното лого "Off The Wall", което се появява върху много продукти на Vans, включително дрехи, се появява в края на 70-те години на миналия век като декларация за отдадеността на марката към споменатата скейтборд култура. Подобно на емблематичната шарка на обувките Vans, дизайнът на шахматната дъска често се появява върху дрехите Vans, като добавя нотка носталгия и идентичност на марката към облеклото. Марката прилага своята отдаденост на комфорта и в линията си за облекло. Много от облеклата се отличават с удобни материи и свободна кройка, като остават верни на идентичността на марката. Широката им гама от качулки, якета и тениски е изключително популярна сред любителите на зимните и летните спортове и на уличното облекло. Марката си партнира с множество марки, за да разработи специални издания на продукти. Някои сътрудничества позволяват на клиентите да персонализират своите продукти на Vans. Сътрудничеството им с Haribo е едно от най-необичайните, но марката е работила и с Tony Alva, Joe Freshgoods или One Piece.

Footshop-longterm-bg
Vans

Компанията Vans е основана в Анахайм, Калифорния, от Пол Ван Дорен заедно с партньорите му Джим Ван Дорен, Горди Лий и Серж Делия. Първоначално марката е наречена Van Doren Rubber Company. На 16 март марката открива първия си магазин и в същия ден 12 клиенти закупуват обувки, известни сега като модела "Authentic", който се характеризира със семпъл дизайн от платно и лепкава гумена подметка. Марката изпитва и финансови предизвикателства поради засилената конкуренция и променящите се предпочитания на потребителите. Днес тя е една от най-ценените марки за улично облекло с богата история, особено в общността на скейтърите. От силната си връзка със спорта Vans открива закрити скейтпаркове, известни като "House of Vans", на различни места, предоставяйки на скейтбордистите пространства за тренировки и участие в културни събития. Въпреки че скейтбордингът остава в основата на нейната идентичност, Vans разшири продуктовата си гама, включвайки различни shoe styles, apparel, accessories, и сътрудничества, които отговарят на широк спектър от стилове на живот и модни предпочитания.

Queens-longterm-bg
Съчетанието между скейтборд и улично облекло

С набирането на популярност на скейтбординга и превръщането му в културно движение подметката Vans с вафли се превръща в икона на този спорт. Скейтбордистите бързо разпознаха предимствата на сцеплението и издръжливостта на подметката, което доведе до силна връзка между Vans и скейтбордистката общност. Когато говорим за връзки, скейтбордингът и уличното облекло са перфектната двойка, поради което не само скейтърите обичат Sk8-Hi или Old Skools, но и Vans Knu Skool накараха хората да полудеят благодарение на винтидж грубата си естетика с дебели подметки. Споменатият Sk8-Hi е основен елемент, който се отличава с подсилени материали за поддръжка на глезена, като същевременно предлага комбинация от стил и функционалност. Освен класическия черен & бял дизайн силуетът е преработен в множество сътрудничества с марката за висша мода Supreme или култовата марка WTAPS. Високите обувки остават също толкова вечни и популярни, колкото и силуетите Old Skool и Slip-On. Сигурно сте виждали класическия Slip-On в известния шахматен дизайн, който буквално направи модела известен. Въпреки че маратонките Vans са доста достъпни, цените на специалните издания, направени в рамките на различните сътрудничества, могат да се покачат наистина много. Най-скъпият им чифт обувки Vans е Vans ERA 95, направен в колаборация с Fear of Gods, където цената остава 2575 USD. Наистина има и много по-скъпи обувки, но за чифт Vans са солидни.