• Всички

  • Мъже

  • Жени

  • Деца

Евтини ветровки KENZO за свободното време

Изработени от леки материали, като найлон или полиестер, ветроупорните блузи имат устойчива на вятър външна обвивка, която предпазва потребителите от студени пориви и същевременно осигурява дишане, което гарантира комфорт по време на преходи на открито. Тези якета често са с регулируеми качулки, еластични маншети и подгъви с шнур, за да осигурят персонализирано прилягане и по-добра защита от атмосферни влияния. На пазара преобладават известни марки като The North Face, Patagonia, Columbia, adidas и Nike, като всяка от тях предлага разнообразен избор от стилове, цветове и технологични иновации, за да задоволи различните нужди и предпочитания както на любителите на природата, така и на хората, които се интересуват от мода.

KENZO

Кензо Такада, японски дизайнер, основава марката Kenzo през 1970 г. в Париж, Франция. Първият бутик, "Jungle Jap", отваря врати, представяйки ярките и иновативни дизайни на Кензо. Японското наследство на Такада изиграва значителна роля за оформянето на естетиката на марката. Традиционните японски мотиви, цветове и майсторство на изработката стават неразделни елементи от дизайна на Kenzo. Отвъд модата Kenzo се превърна в лайфстайл марка, предлагайки аромати, стоки за дома и аксесоари, които отразяват отличителната естетика на марката. Ранните му ревюта с участието на модели от различни културни среди предизвикват индустриалните норми и проправят пътя към по-всеобхватна мода. За да разшири аудиторията си, Кензо се съюзява с H&M, за да създаде по-достъпни модели дрехи. Колекцията Kenzo x H&M остана вярна на ДНК-то на марката, като включваше ярки цветове, смели щампи и емблематичния мотив на тигъра. Колекцията включваше разнообразна гама от дрехи, включително рокли, връхни дрехи, аксесоари и изключително търсения суитшърт Kenzo Tiger.